Сьогодні: понеділок, 24 квітня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Чи вважаєте Ви ефективною діяльність Білокуракинської райдержадміністрації щодо реалізації державної політики на території району?
Проголосувало: 53
Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Білокуракинська РДАДіяльність РДАРДА і громадськість
Заходи за зверненнями громадян

Доповідна записка

про звернення громадян що надійшли до голови

райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування

у  2015 році.

 

                Білокуракинська районна державна адміністрація, її відділи та управління, селищні та сільські ради будують свою роботу з розгляду звернень громадян та організації їх особистого прийому відповідно до вимог Закону України  «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права  на звернення».

 

      На виконання статей 19, 22, 28 Закону України "Про звернення громадян", статей 25, 28, 35, 38, п. 8 ст. 39 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, з метою забезпечення реалізації та гарантування  закріпленого Конституцією України права громадян на звернення до органів державної влади, головою райдержадміністрації  прийняті розпорядження № 183  від 26.12.2014 року «Про організацію особистого прийому громадян головою та заступниками голови райдержадміністрації на 1 півріччя 2015 року»  та  № 70  від 23.06.2015 року «Про організацію особистого прийому громадян головою та заступниками голови райдержадміністрації на 11 півріччя 2015 року»  якими також затверджено графіки проведення телефонної «гарячої лінії» та виїзних прийомів громадян.

 

     Прийом громадян керівництвом райдержадміністрації здійснюється відповідно до затверджених графіків, які були опубліковані на сторінках районної газети «Життя Білокуракинщини» та розміщені на веб-сайті райдержадміністрації.

 

         Питання про звернення громадян знаходиться на постійному контролі у голови райдержадміністрації, розглядаються на апаратних нарадах та заслуховуються на колегіях.

 

                Так 24 вересня  2015 року, на засіданні колегії районної державної адміністрації, було розглянуто питання та прийнято розпорядження голови райдержадміністрації № 165 «Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування у 1 півріччі  2015  року».

 

                 За  2015 рік  до голови  районної державної адміністрації  та його заступників  надійшло  поштою  72 звернення. Було проведено 42 виїзний  прийоми на яких зареєстровано  77 звернень  та  56 особистих прийоми громадян  та  зареєстровано  65 звернень . Всього зареєстровано 214 звернень, (із них 31 колективне). Було розглянуто 235 питань.

     

                   За  2015 рік  до  Білокуракинської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло  903  звернення громадян,  в т.ч. 51 колективне,  (255 - поштою  та  648  прийнято  на особистих та виїзних  прийомах), порушено  924 питання. В  цілому по району, в порівнянні з відповідним періодом минулого року, кількість звернень збільшилася на 15  %  ( 803).

 

                               Найчастіше люди зверталися з питань соціального захисту, аграрної політики, комунального та дорожнього господарства, житлової політики, транспорту та зв’язку. На всі питання з  якими зверталися громадяни, своєчасно були надані відповіді та роз’яснення, за необхідності вирішувалися за місцем проживання заявника.

                         

              До голови райдержадміністрації зверталися громадяни різних категорій.   Із них:

 

4 звернення зареєстровано від членів багатодітних сімей, одиноких матерів якими були  порушені  питання соціального захисту населення та працевлаштування;

3  учасника  бойових дій – надання роз’яснення щодо отримання соціальних виплат як учасникам АТО та отримання матеріальної допомоги на лікування;

1 учасник ВВв  - питання комунального господарства;

2 учасника ліквідації аварії на ЧАЕС – надання матеріальної допомоги на лікування;

3  інваліда ВВв – питання соціального захисту та комунального господарства.

На всі порушені питання було  своєчасно надано відповіді та роз’яснення.

            

        При районній державній адміністрації діє  «Гаряча телефонна лінія». На номер гарячої лінії  надійшло  6 телефонних  дзвінків, порушено 6 питань. За  2015 рік до райдержадміністрації  з «Урядової гарячої лінії» надійшло 157  звернень.  Питання  у зверненнях порушувалися різні. Але найчастіше люди зверталися з питання соціального захисту – призначення субсидії. Всі  звернення були розглянуті  та надані обґрунтовані  відповіді.

  

          В районній державній адміністрації запроваджено практику проведення виїзних перевірок виконання доручень, наданих головою та заступниками голови райдержадміністрації під час особистих (у т.ч. виїзних) прийомів за місцем  проживання заявників. За звітний період 2015 року проведено 12 виїзних   Днів контролю  за результатами розгляду 12  порушених питань.

           

           Крім того, активно застосовується така форма роботи, як зустрічі голови райдержадміністрації з громадами сільських рад, участь у зборах громад на території населених пунктів.

 

           При райдержадміністрації працює постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. В зв’язку з кадровими змінами було прийнято  розпорядження голови райдержадміністрації № 67 від 18.06.2015 року «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації № 158 від 17.03.2008р. «Про утворення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян до райдержадміністрації»  яким було  визначено порядок роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. За звітний період  комісією  було  проведено  12 засідань, всього було розглянуто  12 звернень.

 

          З метою розширення юридичних консультацій, надання методичної та практичної допомоги сільським жителям, малозабезпеченим верстам населення та особам пільгових категорій та переміщеним особам  проводяться „виїзні дні ”, сходи громадян за місцем проживання. Все це  організовується  для того, щоб з’ясувати та усунути причини, які призводять до звернень громадян, та вирішити їх на місцях.  В цих заходах  приймають участь заступники голови райдержадміністрації, начальники відділів та управлінь, керівники підприємств, установ та організацій.

 

            Керівництвом райдержадміністрації здійснюються всі необхідні заходи для практичної реалізації звернень громадян. Для зменшення надходжень звернень, як на місцях, так і до органів вищого рівня влади, районна державна адміністрація запроваджує нові форми та методи роботи з населенням району.

 

             В  районі склалася певна система роботи із зверненнями громадян, створено необхідні умови для реалізації конституційних прав громадян на звернення до органів влади. Особлива увага приділяється вирішенню питань, поставлених в листах громадян, які потребують соціальному захисту. Проводяться загальні збори мешканців  в населених пунктах, зустрічі голови райдержадміністрації, його заступників, керівників управлінь і служб, з громадянами безпосередньо за місцем роботи  та  проживання.

 

              Для оперативного реагування на скарги і пропозиції  мешканців   району в райдержадміністрації  встановлено цілодобове чергування відповідальних працівників, які ведуть облік звернень  по телефону   і підтримується  зв'язок з усіма службами  району.

 

               Діяльність райдержадміністрації,  відносно організації роботи по зверненнях громадян,  висвітлюється на веб-сайті  Білокуракинської райдержадміністрації .

 

            Незважаючи на  позитивні напрацювання  в організації особистого прийому громадян та розгляду звернень які надходять письмово, ця робота потребує подальшого удосконалення. Необхідно підвищити персональну відповідальність посадових осіб за якісний і своєчасний розгляд звернень громадян, приділити особливу увагу реальному вирішенню звернень пенсіонерів, ветеранів війни, інвалідів, багатодітних сімей, переміщених осіб та інших громадян, що потребують особливої підтримки та соціального захисту. 

                                                          

Інформація

про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до голови  Білокуракинської райдержадміністрації

та органів місцевого самоврядування у  1 півріччі 2013 року

 

               На виконання вимог Указу Президента України «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення» райдержадміністрацією проведена відповідна робота, спрямована на створення необхідних умов для реалізації прав громадян на звернення, усунення недоліків у цій сфері діяльності.

            На 1 півріччя 2013 року  розпорядженням голови районної державної адміністрації № 479 від 26 грудня 2012 року затверджено  графік особистого прийому громадян та графік проведення роботи телефонної «гарячої лінії». Згідно затверджених  графіків, які були опубліковані на сторінках районної газети «Життя Білокуракинщини» та розміщені на веб-сайті райдержадміністрації проводяться  прийоми  громадян головою районної державної адміністрації  та його заступниками.

  20 березня  2013 року відбулася засіданні колегії райдержадміністрації на якій  розглянуто питання щодо  результатів  роботи зі зверненнями громадян  та прийнято розпорядження голови райдержадміністрації «Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування у 2012 році».

              За звітний період 2013 року  до голови районної державної адміністрації  та  його заступників  надійшло 108 звернень;  в тому числі   49  письмових,   зареєстровано  на особистому та виїзних  прийомах  59  звернень;  із них  колективних – 20,  порушено 114  питань. Кількість звернень, в  порівнянні з відповідним періодом минулого року, до голови райдержадміністрації та  його заступників  збільшилася на  42.1%  (2012 рік -  76 звернень).            

             Загальна кількість звернень,  що надійшли  до сільських та селищних рад  у  відповідний період – 388, з них 74 звернення  надійшло поштою та  314   було зареєстровано на особистих  прийомах,  в тому числі 7  звернень  колективних.  В порівнянні з відповідним періодом  минулого року кількість звернень зменшилася  на 9,9%  (2012р. – 431 звернення).

              За 1 півріччя 2013 року   до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування  надійшло 496  звернень громадян  (373 прийнято на особистих  та виїзних прийомах  та  123 - надійшло поштою), кількість звернень в порівнянні з відповідним періодом минулого року  зменшилася на 2,1% ( 2012 р. – 507).

            На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року  №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційних прав на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  згідно затвердженого графіка передбачено на місяць 2 виїзні прийоми. Крім того, активно застосовується така форма роботи, як зустрічі голови райдержадміністрації з громадами сільських рад, участь у зборах громад на території населених пунктів.

                     Так, головою районної державної адміністрації та його заступниками у 1 півріччі 2013 року було  проведено 11 виїзних та  23 особистих  прийомів громадян. Відповідно було зареєстровано звернень: 34 та 25, прийнято громадян: 66  та 33, порушено питань: 39 та 25.

               Різні питання  у зверненнях   порушувалися   громадянами. Найчастіше люди зверталися з питань  комунального господарства, аграрної політики і земельних відносин  та соціального захисту. На всі питання з  якими зверталися громадяни, своєчасно були надані відповіді та роз’яснення, за необхідності вирішувалися за місцем проживання заявника.         

               В районній державній адміністрації запроваджено практику проведення виїзних перевірок виконання доручень, наданих головою та заступниками голови райдержадміністрації під час особистих (у т.ч. виїзних) прийомів за місцем  проживання заявників. За звітний період 2013 року проведено 7 виїзних   Днів контролю  за результатами розгляду 9 порушених питань               

       При райдержадміністрації працює постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян.  За звітний період  комісією  було  проведено  6 засідань, всього було розглянуто  6 звернень.

                       Питання про звернення громадян знаходиться на постійному контролі у голови райдержадміністрації  та розглядаються на апаратних нарадах.

         З метою розширення юридичних консультацій, надання методичної та практичної допомоги сільським жителям, малозабезпеченим верстам населення та особам пільгових категорій проводяться „виїзні дні ”, сходи громадян за місцем проживання. Все це 

організовується  для того, щоб з’ясувати та усунути причини, які призводять до звернень громадян, та вирішити їх на місцях.  В цих заходах  приймають участь заступники голови

райдержадміністрації, начальники відділів та управлінь, керівники підприємств, установ та організацій.

 

          Керівництвом райдержадміністрації здійснюються всі необхідні заходи для практичної реалізації звернень громадян. Для зменшення надходжень звернень, як на місцях, так і до органів вищого рівня влади, районна державна адміністрація запроваджує нові форми та методи роботи з населенням району.

           При районній державній адміністрації діє  «Гарячої телефонної лінії». На номер гарячої лінії  надійшло 3 телефонних  дзвінка, порушено 3 питання. Також до райдержадміністрації за 1 півріччя  2013 року з Урядової гарячої лінії надійшло 12 звернень та 1 звернення з «гарячої лінії» голови облдержадміністрації. Питання  у зверненнях порушувалися різні. Всі  звернення були розглянуті своєчасно та надані обґрунтовані  відповіді.

              В  районі склалася певна система роботи із зверненнями громадян, створено необхідні умови для реалізації конституційних прав громадян на звернення до органів влади. Особлива увага приділяється вирішенню питань, поставлених в листах громадян, які потребують соціальному захисту. Проводяться загальні збори мешканців  в населених пунктах, зустрічі голови райдержадміністрації, його заступників, керівників управлінь і служб, з громадянами безпосередньо за місцем роботи  та  проживання.

              Для оперативного реагування на скарги і пропозиції  мешканців   району в райдержадміністрації  встановлено цілодобове чергування відповідальних працівників, які ведуть облік звернень  по телефону   і підтримується  зв'язок з усіма службами  району.

            Незважаючи на  позитивні напрацювання  в організації особистого прийому громадян, ця робота потребує подальшого удосконалення. Необхідно підвищити персональну відповідальність посадових осіб за якісний і своєчасний розгляд звернень громадян, приділити особливу увагу реальному вирішенню звернень пенсіонерів, ветеранів війни, інвалідів, багатодітних сімей та інших громадян, що потребують особливої підтримки та соціального захисту. 

Інформація

про звернення громадян що надійшли до голови

райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування у  2012 році.

                    Білокуракинська районна державна адміністрація, її відділи та управління, селищні та сільські ради будують свою роботу з розгляду звернень громадян та організації їх особистого прийому відповідно до вимог Закону України  «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення».

 На виконання Закону України "Про звернення громадян",  Закону України "Про місцеві державні адміністрації", Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, з метою забезпечення реалізації та гарантування  закріпленого Конституцією України права громадян на звернення до органів державної влади, головою райдержадміністрації  прийняті розпорядження №586  від 30.12.2011 року «Про організацію особистого прийому громадян головою та заступниками голови райдержадміністрації на 1 півріччя 2012року» та № 202 від 02.07.2012 року «Про організацію особистого прийому громадян головою та заступниками голови райдержадміністрації на 11 півріччя 2012 року» якими також затверджено графіки проведення телефонної «гарячої лінії» та виїзних прийомів громадян.  Прийнято  розпорядження голови райдержадміністрації № 587 від 30.12.2011 року «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації № 158 від 17.03.2008р. «Про утворення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян до райдержадміністрації»  яким визначено порядок роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

                    За  2012 рік  до  Білокуракинської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло  975  звернень, заяв та скарг громадян,  в т.ч. 65 колективних,  (350- поштою  та  625  прийнято  на особистих та виїзних  прийомах), порушено  988 питань. В  цілому по району, в порівнянні з відповідним періодом минулого року, кількість звернень зменшилась на 14,3  %  ( 1138).

                  Загальна кількість звернень, що надійшли до селищних та сільських рад за                2012 рік –   767  (в т.ч.  17 колективних), з них  231  звернення  надійшло поштою та   536 прийнято на особистих  прийомах. Всього було розглянуто   767  питань.

      За  звітний період  до голови  райдержадміністрації та його заступників   надійшло  поштою  119 звернення, 89  було зареєстровано на  особистих  та  виїзних   прийомах. Всього зареєстровано 208 звернень. В порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість звернень   зменшилася  на 4,6 % (218 звернень за 2011 рік).

         За  2012 рок   головою районної державної адміністрації  було проведено 24  виїзних  прийоми   громадян на яких зареєстровано  57 звернень  (13 колективних),  прийнято 126  громадян  та порушено 67 питань. Крім того, було проведено 28 особистих прийомів, зареєстровано 32 звернення, розглянуто та  вирішено 33 питання (2 звернення колективних).

             Найчастіше люди зверталися з питань соціального захисту, аграрної політики, комунального та дорожнього господарства, транспорту та зв’язку. На всі звернення  було своєчасно надано обґрунтовані  відповіді.

 

                                                          2012р.                       2011р.                    %

- соціального захисту                       60                              37                       + 62.0

- аграрної політики                          45                              50                        - 10.0

- комунального та дорожнього

  господарства                                   25                              44                       - 43,1

- транспорту та зв’язку                      8                              16                       - 50,0

 

               До голови райдержадміністрації зверталися громадяни різних категорій.

Із них 4 – багатодітні матері, 1 - учасник бойових дій  та 2 - ліквідатор аварії на ЧАЄС.  Із загальної кількості заявників зареєстровано звернень від 14 інвалідів I, II та III категорій.

 

Розгляд звернень громадян в райдержадміністрації здійснюється відповідно до Положення про порядок  розгляду звернень громадян, їх особистого прийому  затверджене   розпорядженням голови райдержадміністрації № 668 від 26.12.2008р.

 

            При районній державній адміністрації працює  постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, яка за відповідний період  провела 12 засідань,  де  було розглянуто  12 звернень

.

             В райдержадміністрації запроваджено практику проведення виїзних перевірок виконання доручень  наданих головою та заступниками голови по  зверненням громадян  за місцем їх проживання. За результатами розгляду  13 порушених питань було здійснено  12 виїзних   Днів контролю.  На «Гарячу телефонну лінію», яка діє при райдержадміністрації,  за 2012 рік надійшло 8 дзвінків. На всі питання, з якими зверталися громадяни,  було надано роз’яснення.

 

           З 2012 року в області започатковано телефонну «гарячу лінію» голови облдержадміністрації Пристюка В.М. За звітний період до Білокуракинської  райдержадміністрації надійшло 11 звернень. Також до райдержадміністрації надійшло  21 звернень з контактного центу «Урядової гарячої лінії».

 

             З метою оперативного реагування та вжиття заходів щодо вирішення порушених населенням питань у зверненнях на «гарячу лінію» до голови обласної державної адміністрації, голови райдержадміністрації було прийнято розпорядження № 1 від 04.01.2012р. «Про призначення відповідального за організацію оперативного реагування на звернення громадян».

  

    Результати роботи зі зверненнями громадян  розглядаються на засіданнях колегії райдержадміністрації.  27  лютого 2012 року, на засіданні колегії районної державної адміністрації, було розглянуто питання та прийнято розпорядження голови райдержадміністрації «Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування у 2011 році».

 

Згідно із Законом України «Про звернення громадян», всі звернення було розглянуто та забезпечено своєчасним наданням відповідей і роз’яснень заявникам на порушені питання. Інформація про роботу зі зверненнями громадян публікується на сторінках районної газети «Життя Білокуракинщини», та розміщується на веб-сайті райдержадміністрації.

 

Для поліпшення організації роботи із зверненнями громадян необхідно постійно проводити аналіз звернень громадян, які звернулися до вищих органів влади; продовжувати широку інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення щодо порядку роботи із зверненнями громадян.

Інформація

про звернення громадян що надійшли до голови

райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування

за 6 місяці 2012 року

 

                    Білокуракинська районна державна адміністрація, її відділи та управління, селищні та сільські ради будують свою роботу з розгляду звернень громадян та організації їх

особистого прийому відповідно до вимог Закону України  «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення».

                    На виконання Указу Президента України  від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційних прав на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  раз на півроку затверджується графік особистих виїзних прийомів громадян територіальних громад головою райдержадміністрації та його заступників.  Крім того активно застосовується така форма роботи, як зустрічі голови райдержадміністрації з громадами сільських та селищних рад, участь у зборах громад на території населених пунктів.

                    В районній  державній адміністрації затверджено заходи щодо забезпечення виконання в районі Указу Президента України та графік прийому громадян. Згідно затвердженого графіка проводиться щоденний прийом громадян головою РДА та його заступниками.

                    27  лютого 2012 року, на засіданні колегії районної державної адміністрації, було розглянуто питання та прийнято розпорядження голови райдержадміністрації «Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування у 2011 році».

                    За 6 місяців 2012 року до  Білокуракинської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло  507  звернень, заяв та скарг  в т.ч. 26 колективних,  (115 - поштою  та  392  прийнято  на особистому прийомі), порушено  520  питань. В  цілому по району, в порівнянні з відповідним періодом минулого року, кількість звернень зменшилася   на  10.7 %  ( 568).

                  Загальна кількість звернень, що надійшли до селищних та сільських рад за               6 місяців 2012 року –   431  (в т.ч.  10 колективних), з них  88  звернень надійшло поштою та   343  прийнято на особистому прийомі. Всього було розглянуто   431 питання.

                   До голови райдержадміністрації та його заступників за  відповідний період 2012 року  надійшло  76 звернень (16 колективних), в тому числі 27 поштою, 49  було прийнято на  особистих  та виїзних   прийомах. Було розглянуто 89 питань.

                 В порівнянні з відповідним періодом 2011 року  кількість звернень громадян  до голови райдержадміністрації та його заступників зменшилася  на  40.6  %   (128).

                Також  головою районної державної адміністрації за 6 місяців 2012 року  було проведено 11  виїзних  прийомів   громадян на яких зареєстровано  30 звернень  (5 колективних),  прийнято 78 громадян  та порушено 36 питань. Крім того було проведено 16 особистих прийомів, прийнято 38 громадян, розглянуто та  вирішено 20 питань (2 звернення колективних).

                 При районній державній адміністрації працює  постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян, яка за відповідний період  провела 6 засідань,  де  було розглянуто  7 звернень.

                     В райдержадміністрації запроваджено практику проведення виїзних перевірок виконання доручень  наданих головою та заступниками голови під час особистих (у т.ч. виїзних) прийомів за місцем проживання заявників. За результатами розгляду  7 порушених питань було здійснено  6 виїзних   Днів контролю.  На «Гарячу телефонну лінію», яка діє при райдержадміністрації,  за 6 місяців поточного року надійшло 6 дзвінків. На всі питання, з якими зверталися громадяни,  було надано роз’яснення.

                  Різні питання у зверненнях порушувалися громадянами, але найчастіше  порушувалися питання з соціального захисту, комунального та дорожнього господарства, питання праці та заробітної плати, сільського господарства та транспорту.

                З метою оперативного реагування та вжиття заходів щодо вирішення порушених населенням питань у зверненнях на «гарячу лінію» до голови обласної державної адміністрації,  в січні місяці 2012 року було прийнято розпорядження голови райдержадміністрації  про призначення відповідального.

                В районі склалася відповідна система роботи зі зверненнями громадян, створені необхідні умови для реалізації конституційних прав громадян на звернення до органів влади. Особлива увага приділяється вирішенню питань, поставлених в листах громадян, що потребують соціального захисту. Проводяться загальні збори мешканців в населених пунктах, зустрічі голови райдержадміністрації, його заступників, керівників управлінь та служб   з громадянами безпосередньо за місцем роботи та проживання.

                   Для вирішення нагальних проблем громадян,  головою райдержадміністрації та його заступниками   проводиться виїзний  прийом громадян  за місцем проживання. Для виявлення проблем, які потребують негайного вирішення, практикується така форма роботи, як «пряма лінія», у якій приймають  участь голова райдержадміністрації, його заступники, керівники підприємств, установ та закладів, працівники правоохоронних органів.

                   Керівництвом райдержадміністрації здійснюються всі необхідні заходи для практичної реалізації звернень громадян.  Вживаються конкретні заходи реагування. Кожна заява не залишилася без уваги, надаються своєчасні відповіді та роз’яснення.

                  Діяльність районної державної адміністрації, щодо організації роботи зі зверненнями громадян,  постійно висвітлюється на сайті Білокуракинської РДА.

Право громадян на звернення

Громадяни України у своєму повсякденному житті зіштовхуються з необхідністю звертатися по тим чи іншим питанням в установи, організації, органи влади тощо. Право на звернення є одним з конституційних прав громадян України. Зокрема ст. 40 Конституції України говорить: «Усі вправі направляти індивідуальні чи колективні письмові звертання або особисто звертатися в органи державної влади, органи місцевого самоврядування та посадовим і службовим особам цих органів, що зобов'язані розглянути звертання і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом термін» .

Закон України «Про звернення громадян» регулює питання практичної реалізації громадянами України зазначеного конституційного права. Закон забезпечує громадянам України можливість брати участь у керуванні державними і суспільними справами, поліпшувати роботу органів державної влади і місцевого самоврядування, установ, організацій незалежно від форм власності, відстоювати свої права і законні інтереси і відновлювати їх у випадку порушення.

Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на її території, мають таке ж право на подання звернення, як і громадяни України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами.

До рішень, дій (бездіяльності), які можуть бути оскаржені, належать такі рішення (дії)  у сфері управлінської діяльності, внаслідок яких:

♦порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян);

♦створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод;

♦незаконно покладено на громадянина які-небудь обов'язки або його незаконно притягнуто до відповідальності.

Необхідно зазначити, що дія цього Закону не поширюється на порядок розгляду заяв і скарг громадян, встановлений кримінально-процесуальним, цивільно-процесуальним, антимонопольним і трудовим законодавством

Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду. Забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення.

Якщо питання, порушені в одержаному зверненні не входять до повноважень органу державної влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян або посадових осіб, воно в термін не більше п'яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого  рішення органом чи посадовою особою, воно в той же термін повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Органи державної влади, місцевого самоврядування та їх посадові особи, керівники та посадові особи підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, до повноважень яких належить розгляд заяв (клопотань), зобов'язані об'єктивно і вчасно розглядати їх, перевіряти викладені в них факти, приймати рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечувати їх виконання, повідомляти громадян про наслідки розгляду заяв (клопотань).

Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні), доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

Скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду.

Скарги на рішення загальних зборів членів колективних сільськогосподарських підприємств, акціонерних товариств, юридичних осіб, створених на основі колективної власності, а також на рішення вищих державних органів вирішуються в судовому порядку.

Громадянин може подати скаргу особисто або через уповноважену на це іншу особу. Скарга в інтересах неповнолітніх і недієздатних осіб подається їх законними представниками.

Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, посадових осіб, має право:

1) особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;

2) знайомитися з матеріалами перевірки;

3) подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;

4) бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;

5) користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;

6) одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги;

7) висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги;

8) вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.

Органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані:

1) об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги;

2) на прохання громадянина запрошувати його на засідання відповідного органу, що розглядає його заяву чи скаргу;

3) скасовувати або змінювати оскаржувані рішення у випадках, передбачених законодавством України, якщо вони не відповідають закону або іншим нормативним актам, невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням;

4) забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень;

5) письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення;

6) вживати заходів щодо відшкодування у встановленому законом порядку матеріальних збитків, якщо їх було завдано громадянину в результаті ущемлення його прав чи законних інтересів, вирішувати питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення, а також на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін довести прийняте рішення до відома органу місцевого самоврядування, трудового колективу чи об'єднання громадян за місцем проживання громадянина;

7) у разі визнання заяви чи скарги необґрунтованою,  роз'яснити порядок оскарження прийнятого за нею рішення;

8) не допускати безпідставної передачі розгляду заяв чи скарг іншим органам;

9) особисто організовувати та перевіряти стан розгляду заяв чи скарг громадян, вживати заходів до усунення причин, що їх породжують, систематично аналізувати та інформувати населення про хід цієї роботи.

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

Органи державної влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, посадові особи розглядають звернення громадян, не стягуючи плати.

Керівники та інші посадові особи органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян зобов'язані проводити особистий прийом громадян.

         За порушення вимог законодавства  щодо розгляду звернень громадян передбачена цивільна, адміністративна або кримінальна відповідальність

         Разом з цим, за подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.

 

                                                Прокурор відділу прокуратури Луганської області                                          А. Краснюков

Інформація

про звернення громадян що надійшли до голови
райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування за 2011 рік.
 
                    Білокуракинська районна державна адміністрація, її відділи та управління, селищні та сільські ради будують свою роботу з розгляду звернень громадян та організації їх
особистого прийому відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення».
 
                    На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційних прав на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» раз на півроку затверджується графік особистих виїзних прийомів громадян територіальних громад головою райдержадміністрації та його заступників. Крім того активно застосовується така форма роботи, як зустрічі голови райдержадміністрації з громадами сільських та селищних рад, участь у зборах громад на території населених пунктів.
 
                    В районній державній адміністрації затверджено заходи щодо забезпечення виконання в районі Указу Президента України та графік прийому громадян. Згідно затвердженого графіка проводиться щоденний прийом громадян головою РДА та його заступниками.
 
                   Так до голови райдержадміністрації та його заступників за  2011 рік надійшло  218 звернень (35 колективних), в тому числі 103 поштою, 115 було прийнято на особистих та виїзних   прийомах. Було розглянуто 229 питань.
 
                   В порівнянні з відповідним періодом 2010 року кількість звернень громадян до голови райдержадміністрації та його заступників збільшилася на 15,3 %   (189).
 
                    За  2011 рік  до Білокуракинської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 1138 звернень, заяв та скарг в т.ч. 54 колективних, (334 - поштою та 804 прийнято  на особистих та виїзних прийомах), порушено 1149 питань. В цілому по району, в порівнянні з відповідним періодом минулого року, кількість звернень зменшилась на 7,1 % ( 1237).
 
                  Загальна кількість звернень, що надійшли до селищних та сільських рад за                2011 рік –   920 (в т.ч. 19 колективних), з них 231 звернення надійшло поштою та   689 прийнято на особистому прийомі. Всього було розглянуто   920 питань.
 
                 Однією з основних об’єктивних причин зростання кількості звернень громадян до керівництва органів виконавчої влади є збільшення соціальної реклами в засобах масової інформації та телебачення.
 
                    Також головою районної державної адміністрації за  2011 рік   було проведено 18 виїзних прийоми   громадян на яких зареєстровано 83 звернення ( 8  колективних), прийнято 118  громадян та порушено 92 питання. Крім того було проведено 28 особистих прийомів, прийнято 81 громадянин, розглянуто та  вирішено 32 питання (2 звернення колективне).
 
                 При районній державній адміністрації утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян, яка за відповідний період провела 10  засідань, де було розглянуто 13  звернень.
 
                Результати роботи із зверненнями громадян регулярно, два рази на рік, розглядаються на засіданнях колегій райдержадміністрації.
30 березня 2011 року була проведена колегія райдержадміністрації на якій розглянуто питання "Про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування у 2010 році".
                 За результатами проведеної колегії прийнято розпорядження голови райдержадміністрації № 106 від 30.03.2011р., яким надані відповідні доручення керівникам управлінь і відділів райдержадміністрації, виконкомам сільських і селищних рад щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян в 2011 році.
19 липня 2011 року на засіданні колегії було розглянуто питання "Про стан роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації у 1 півріччі 2011 року" і прийнято розпорядження голови райдержадміністрації № 349 від 19.07.2011г.
 
                В райдержадміністрації запроваджено практику проведення виїзних перевірок виконання доручень наданих головою та заступниками голови під час особистих (у т.ч. виїзних) прийомів за місцем проживання заявників. За результатами розгляду  17  порушених питань було здійснено 12  виїзних   Днів контролю. На «Гарячу телефонну лінію», яка діє при райдержадміністрації,  за 2011 рік надійшло 5 дзвінків. На всі питання, з якими зверталися громадяни, було надано роз’яснення.
 
                Різні питання, у зверненнях, порушувалися громадянами, але найчастіше люди зверталися з житлових питань, соціального захисту, комунального та дорожнього господарства, сільського господарства та транспорту.
 
                В районі склалася певна система роботи зі зверненнями громадян, створені необхідні умови для реалізації конституційних прав громадян на звернення до органів влади. Особлива увага приділяється вирішенню питань, поставлених в листах громадян, що потребують соціального захисту. Проводяться загальні збори мешканців в населених пунктах, зустрічі голови райдержадміністрації, його заступників, керівників управлінь та служб  з громадянами безпосередньо за місцем роботи та проживання.
           
                   Для зменшення кількості звернень, головою райдержадміністрації та його заступниками,   проводиться виїзний прийом громадян за місцем проживання. Для виявлення нагальних проблем, які потребують негайного вирішення, практикується така форма роботи, як «пряма лінія», у якій приймають участь голова райдержадміністрації, його заступники, керівники підприємств, установ та закладів, працівники правоохоронних органів.
 
                   Керівництвом райдержадміністрації здійснюються всі необхідні заходи для практичної реалізації звернень громадян. Вживаються конкретні заходи реагування. Кожна заява не залишилася без уваги, надаються своєчасні відповіді та роз’яснення.
 

                  В районній газеті «Життя Білокуракинщини» та на сайті Білокуракинської РДА висвітлюється діяльність райдержадміністрації, щодо організації роботи зі зверненнями громадян.

Інформація про стан організації роботи зі зверненнями громадян,

що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування у I півріччі 2011 року.

Протягом І півріччя 2011 року в Білокуракинській районній державній адміністрації проводилась системна робота, спрямована на забезпечення якісного і своєчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
 
30 березня 2011 року було проведено колегію райдержадміністрації на якій розглянуто питання «Про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування у 2010 році».
За результатами проведеної колегії видано розпорядження голови райдержадміністрації від 30.03.2011р. №106 яким надано відповідні доручення керівникам управлінь та відділів райдержадміністрації, виконкомам сільських та селищних рад, щодо покращення роботи зі зверненнями громадян.
 
 У зв’язку з організаційними та кадровими змінами в райдержадміністрації розпорядженням голови у вересні 2010 року затверджено новий склад комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації у складі 11 чоловік, яку очолює голова райдержадміністрації.
 У 1 півріччі 2011 року проведено 6 засідань комісії, на яких було розглянуто 7 звернень. За результатами засідань комісії прийняті відповідні рішення.
 
В райдержадміністрації запроваджено практику щомісячного проведення Дня контролю, в рамках якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень наданих головою та заступниками голови під час особистих (у т.ч. виїзних) прийомів за місцем проживання заявників. Так, у 1 півріччі 2011 року було здійснено 6 виїзних   Днів контролю по розгляду 9 порушених питань, результати яких доведені до відома голови райдержадміністрації.
 
При районній державній адміністрації діє «Гаряча телефонна лінія», на яку   за 6 місяців поточного року надійшло 3 дзвінка. На всі питання, з якими зверталися громадяни, було надано роз’яснення.
 
За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційних прав на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», щокварталу готуються інформаційно-аналітичні довідки, статистичні звіти. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та причин, що їх породжують. Інформація доводиться до керівництва райдержадміністрації для вжиття нагальних заходів реагування та вирішення нагальних проблем мешканців району.
                     
Розпорядженням голови райдержадміністрації від 04.01.2011р. № 1 затверджено графік особистого прийому громадян на 1 півріччя 2011 року. Порушень графіку особистого прийому громадян головою райдержадміністрації та його заступниками не допускається. Також розпорядженням голови райдержадміністрації від 29.06.2011р. № 314 затверджено графік особистого прийому на 11 півріччя 2011 року.
Згідно затвердженого графіку головою районної державної адміністрації за 6 місяців 2011 року було проведено 10 виїзних прийоми   громадян на яких зареєстровано 49 звернень (5 колективних), прийнято 67 громадянин та порушено 57 питань. Крім того було проведено 14 особистих прийомів, прийнято 41 громадянин, розглянуто та вирішено 17 питання (1 звернення колективне).
 
 До голови райдержадміністрації та його заступників за відповідний період 2011 року надійшло 128 звернень (20 колективних), в тому числі 62 поштою, 66 було прийнято на особистих та виїзних   прийомах. Було розглянуто 138 питань.
 В порівнянні з відповідним періодом 2010 року кількість звернень громадян до голови райдержадміністрації та його заступників збільшилася на 64,1 %   (78).
 За 1 півріччя 2011 року з обласної державної адміністрації повернулося на розгляд за місцем проживання заявників 24 звернень, це на 140% більше ніж відповідний період минулого року (2010р. – 10 звернень). На всі звернення своєчасно були надані відповіді.
 Однією з основних об’єктивних причин зростання кількості звернень громадян до керівництва органів виконавчої влади є збільшення соціальної реклами в засобах масової інформації та телебачення.
 
 За 6 місяців 2011 року до Білокуракинської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 568  звернень, заяв та скарг в т.ч. 28 колективних, (164 - поштою та 404 прийнято на особистому прийомі), порушено 578 питань. В цілому по району, в порівнянні з відповідним періодом минулого року, кількість звернень збільшилася на 14,5 % ( 496).
 
Загальна кількість звернень, що надійшли до селищних та сільських рад за               6 місяців 2011 року –   440 (в т.ч. 8 колективних), з них 102 звернень надійшло поштою та   338 прийнято на особистому прийомі. Всього було розглянуто   440 питань.
                                                   
Різні питання, у зверненнях, порушувалися громадянами, але найчастіше люди зверталися з житлових питань, соціального захисту, комунального та дорожнього господарства, сільського господарства та транспорту.
 
 В районі склалася певна система роботи зі зверненнями громадян, створені необхідні умови для реалізації конституційних прав громадян на звернення до органів влади. Особлива увага приділяється вирішенню питань, поставлених в листах громадян, що потребують соціального захисту. Проводяться загальні збори мешканців в населених пунктах, зустрічі голови райдержадміністрації, його заступників, керівників управлінь та служб   з громадянами безпосередньо за місцем роботи та проживання.
           
                 
Для зменшення кількості звернень, головою райдержадміністрації та його заступниками,   проводиться виїзний прийом громадян за місцем проживання. Для виявлення нагальних проблем, які потребують негайного вирішення, практикується така форма роботи, як «пряма лінія», у якій приймають участь голова райдержадміністрації, його заступники, керівники підприємств, установ та закладів, працівники правоохоронних органів.
              
 Керівництвом райдержадміністрації здійснюються всі необхідні заходи для практичної реалізації звернень громадян. Вживаються конкретні заходи реагування. Кожна заява не залишилася без уваги, надаються своєчасні відповіді та роз’яснення.
 
В районній газеті «Життя Білокуракинщини» та на сайті Білокуракинської РДА висвітлюється діяльність райдержадміністрації, щодо організації роботи зі зверненнями.
 
Робота зі зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком у діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, де вживаються відповідні заходи щодо її удосконалення.
 
                    За 6 місяців 2011 року до Білокуракинської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 568 звернень, заяв та скарг в т.ч. 28 колективних, (164 - поштою та 404 прийнято на особистому прийомі), порушено 578 питань. В цілому по району, в порівнянні з відповідним періодом минулого року, кількість звернень збільшилася на 14,5 % ( 496).
 
                  Загальна кількість звернень, що надійшли до селищних та сільських рад за               6 місяців 2011 року –   440 (в т.ч. 8 колективних), з них 102 звернень надійшло поштою та   338 прийнято на особистому прийомі. Всього було розглянуто   440 питань. В порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість звернень збільшилася на 5,2% (418).
 
                   До голови райдержадміністрації та його заступників за відповідний період 2011 року надійшло 128 звернень (20 колективних), в тому числі 62 поштою, 66 було прийнято на особистих та виїзних   прийомах. Було розглянуто 138 питань. За відповідний період минулого року до райдержадміністрації надійшло 78 звернень. Кількість звернень збільшилася на 64,1%.
 
 
            На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційних прав на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» раз на півроку затверджується   графік особистих виїзних прийомів громадян територіальних громад головою райдержадміністрації та його заступниками. Графіком особистого прийому громадян передбачено на місяць 2 виїздні прийоми. Крім того, активно застосовується така форма роботи, як зустрічі голови райдержадміністрації з громадами сільських та селищних рад, участь у зборах громад на території населених пунктів.
 
                    Так, головою районної державної адміністрації, за 6 місяців 2011 року було проведено 10 виїзних прийоми   громадян на яких зареєстровано 49 звернень (5 колективних), прийнято 67 громадянин та порушено 57 питань. Крім того було проведено 14 особистих прийомів, прийнято 41 громадянин, розглянуто та вирішено 17 питання (1 звернення колективне).
 
 
                 При районній державній адміністрації утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян, яка за відповідний період провела 6 засідань, де було розглянуто 7 звернень.
 
                     В райдержадміністрації запроваджено практику проведення виїзних перевірок виконання доручень наданих головою та заступниками голови під час особистих (у т.ч. виїзних) прийомів за місцем проживання заявників. За результатами розгляду 9 порушених питань було здійснено 6 виїзних   Днів контролю. На «Гарячу телефонну лінію», яка діє при райдержадміністрації, за 6 місяців поточного року надійшло 3 дзвінка. На всі питання, з якими зверталися громадяни, було надано роз’яснення.
 
           Також до райдержадміністрації з Урядової гарячої лінії за 6 місяців 2011 ріку надійшло 19 звернень. Всі звернення було розглянуто та своєчасно надано відповіді.
           Питання про звернення громадян знаходиться на постійному контролі у голови райдержадміністрації та розглядаються на апаратних нарадах.
 

            За 1 півріччя 2011 року з обласної державної адміністрації повернулося на розгляд за місцем проживання заявників 24 звернень, на всі звернення своєчасно були надані відповіді.

Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до голови Білокуракинської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування у 2010 році.

На виконання вимог Указу Президента України „Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення ” райдержадміністрацією проведена відповідна робота, спрямована на створення необхідних умов для реалізації прав громадян на звернення, усунення недоліків у цій сфері діяльності.
 
               Головою районної державної адміністрації затверджено заходи по забезпеченню виконання в районі Указу Президента України та графік прийому громадян. Згідно затвердженого графіка проводиться щоденний прийом громадян головою районної державної адміністрації  та його заступниками.
 
               У 2010 році до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 1209 звернень громадян  (735 прийнято на особистому прийомі та 474 - надійшло поштою), що на 160 звернень, або на 15.2 % більше, ніж у 2009 році (1049).
 
              Загальна кількість звернень, що надійшли до селищних та сільських рад у 2010 році – 1020, з них 399 звернень надійшло поштою та  621   було зареєстровано на особистому прийомі, в тому числі 25 звернень колективних.  В порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість звернень збільшилася на  10.3% (2009р. – 924 звернення).
 
                За 2010 рік   до голови районної державної адміністрації та його заступників надійшло 189 звернень; в тому числі   75 письмових ,   зареєстровано на особистому та виїзних прийомах  114 звернень ;  із них колективних – 30, порушено 210  питань. Кількість звернень, в порівнянні з відповідним періодом минулого року, до голови райдержадміністрації та його заступників збільшилася на 57.5% (2009 рік - 155 звернень).
 
            На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційних прав на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» раз на півроку затверджується  графік особистих  виїзних прийомів громадян територіальних громад головою райдержадміністрації та його заступниками. Графіком особистого прийому громадян передбачено на місяць 2 виїздні прийоми. Крім того, активно застосовується така форма роботи, як зустрічі голови райдержадміністрації з громадами сільських рад, участь у зборах громад на території населених пунктів.
 
                     Так головою районної державної адміністрації та його заступниками у 2010 році проведено 22 виїздних та 31 особистий  прийомів громадян. Відповідно було зареєстровано звернень: 77 та 37, прийнято громадян: 264 та 184, порушено питань: 93 та 40. В минулому році було проведено 18 виїздних прийом, зареєстровано 42 звернення, прийнято 63 громадянина та розглянуто 48 питань.
     
               Різні питання у зверненнях  порушувалися   громадянами. Найчастіше люди зверталися з питань комунального господарства, транспорту та зв’язку; аграрної політики і земельних відносин та соціального захисту. На всі питання з якими зверталися громадяни, своєчасно були надані відповіді та роз’яснення, за необхідності вирішувалися за місцем проживання заявника.
            
               В районній державній адміністрації запроваджено практику проведення виїздних перевірок виконання доручень, наданих головою та заступниками голови райдержадміністрації під час особистих (у т.ч. виїздних) прийомів за місцем проживання заявників. У 2010 році проведено 12 таких перевірок за результатами розгляду 13 порушених питань.
              
       Розпорядженням голови районної державної адміністрації було утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. За 2010 рік комісією було проведено 11 засідань, всього було розглянуто 12 звернень (в 2009 році проведено 10 засідань, розглянуто12 звернень).
 
            Питання про звернення громадян знаходиться на постійному контролі у голови райдержадміністрації та розглядаються на апаратних нарадах.
 
         З метою розширення юридичних консультацій, надання методичної та практичної допомоги сільським жителям, малозабезпеченим верстам населення та особам пільгових категорій проводяться „виїздні дні ”, сходи громадян за місцем проживання. Все це 
організовується для того, щоб з’ясувати та усунути причини, які призводять до звернень громадян, та вирішити їх на місцях. В цих заходах приймають участь заступники голови
райдержадміністрації, начальники відділів та управлінь, керівники підприємств, установ та організацій.
 
          Керівництвом райдержадміністрації здійснюються всі необхідні заходи для практичної реалізації звернень громадян. Для зменшення надходжень звернень, як на місцях, так і до органів вищого рівня влади, районна державна адміністрація запроваджує нові форми та методи роботи з населенням району.
 
             Розпорядженням голови райдержадміністрації  затверджено графік проведення «Гарячої телефонної лінії». На номер гарячої лінії надійшло 6 телефонних дзвінків, порушено 6 питань, всі питання відпрацьовано.
 
              В районі склалася певна система роботи із зверненнями громадян, створено необхідні умови для реалізації конституційних прав громадян на звернення до органів влади. Особлива увага приділяється вирішенню питань, поставлених в листах громадян, які потребують соціальному захисту. Проводяться загальні збори мешканців в населених пунктах, зустрічі голови райдержадміністрації, його заступників, керівників управлінь і служб, з громадянами безпосередньо за місцем роботи та проживання.
 
              Для оперативного реагування на скарги і пропозиції мешканців   району в райдержадміністрації встановлено цілодобове чергування відповідних працівників, які ведуть облік звернень по телефону   і підтримується  зв'язок з усіма службами району.
 
           Діяльність райдержадміністрації, відносно організації роботи по зверненнях громадян,  освітлюється    в районній газеті «Життя Білокуракинщини». На веб-сайті Білокуракинської райдержадміністрації створений розділ по зверненнях
громадян, де розміщені вимоги законодавства, графіки проведення прийомів та інформація про роботу із зверненнями громадян.

            Незважаючи на  позитивні напрацювання  в організації особистого прийому громадян, ця робота потребує подальшого удосконалення. Необхідно підвищити персональну відповідальність посадових осіб за якісний і своєчасний розгляд звернень громадян, приділити особливу увагу реальному вирішенню звернень пенсіонерів, ветеранів війни, інвалідів, багатодітних сімей та інших громадян, що потребують особливої підтримки та соціального захисту.

 

Про звернення громадян що надійшли до голови райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування за 6 місяців 2010 року.

 
                    Білокуракинська районна державна адміністрація, її відділи та управління, селищні та сільські ради будують свою роботу з розгляду звернень громадян та організації їх особистого прийому відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення». 
                    На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційних прав на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» раз на півроку затверджується графік особистих виїзних прийомів громадян територіальних громад головою райдержадміністрації та його заступників. Крім того активно застосовується така форма роботи, як зустрічі голови райдержадміністрації з громадами сільських та селищних рад, участь у зборах громад на території населених пунктів. 
                    В районній державній адміністрації затверджено заходи щодо забезпечення виконання в районі Указу Президента України та графік прийому громадян. Згідно затвердженого графіка проводиться щоденний прийом громадян головою РДА та його заступниками. 
                    За 6 місяців 2010 року до Білокуракинської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 496  звернень, заяв та скарг (в т.ч. 22 колективних) від 937 громадян, (188 - поштою та 308 прийнято  на особистому прийомі), порушено 507 питань. В  цілому по району, в порівнянні з відповідним періодом минулого року, кількість звернень зменшилася  на 2 % ( 502). 
                     Загальна кількість звернень, що надійшли до селищних та сільських рад за  6 місяців 2010 року –   418 (в т.ч. 12 колективних), з них 156  звернень надійшло поштою та   262  прийнято на особистому прийомі. Всього було прийнято 576  громадян та розглянуто   418  питань. 
                    До голови райдержадміністрації та його заступників за відповідний період 2010 року надійшло  78 звернень (10 колективних), в тому числі 32 поштою, 46  було прийнято на особистих та виїзних   прийомах. Було розглянуто 89 питань та прийнято 361 громадянин. 
                     В порівнянні з відповідним періодом 2009 року  кількість звернень громадян до голови райдержадміністрації та його заступників збільшилася на 47  %  (53).                 
                     Також  головою районної державної адміністрації за 6 місяців 2010 року було проведено 10 виїзних прийоми   громадян на яких зареєстровано 26 звернення (5 колективних), прийнято 136 громадянин та порушено 28  питань. Крім того було проведено 15 особистих прийомів, прийнято 166 громадян, розглянуто та  вирішено 20 звернень в яких порушено 21 питання (3 звернення колективних). 
                    При районній державній адміністрації утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян, яка за період з 1 січня  - 30 червня 2010 року провела 7 засідань, де було розглянуто 8 звернень, порушено 9 питань.
                     Розпорядженням Президента України № 292/2010-рп від 17.04.2010 року та розпорядження голови обласної державної адміністрації № 349-к від 20.04.2010 року з 27 квітня 2010 року головою Білокуракинської райдержадміністрації було призначено Діденка Олександра Івановича .  За цей період  ним було проведено 6 особистих (із 15 проведених за 6 місяців) прийомів громадян на яких зареєстровано 9 звернень (1 колективне), порушено 9 питань, прийнято 114 громадян та 4 виїзних (із 10 проведених за 6 місяців) прийоми громадян де було зареєстровано 15 звернень (1 колективне), порушено 17 питань та прийнято 65 громадян. Також було проведено 3 засідання комісії (із 7 проведених за 6 місяців) розглянуто 3 звернення, вирішено 4 питання. Питання з якими зверталися громадяни не залишилися без уваги, було  розглянуто своєчасно та надано відповіді. 
                      В райдержадміністрації запроваджено практику проведення виїзних перевірок виконання доручень наданих головою та заступниками голови під час особистих (у т.ч. виїзних) прийомів за місцем проживання заявників. За результатами розгляду  7, порушених питань було здійснено  6 виїзних   Днів контролю.  На «Гарячу телефонну лінію», яка діє при райдержадміністрації,  за 6 місяців поточного року надійшло 5 дзвінків. На всі питання, з якими зверталися громадяни, було надано роз’яснення. 
                     Різні питання, у зверненнях, порушувалися громадянами, але найчастіше люди зверталися з житлових питань, соціального захисту, комунального та дорожнього господарства, сільського господарства та транспорту.
                     В районі склалася певна система роботи зі зверненнями громадян, створені необхідні умови для реалізації конституційних прав громадян на звернення до органів влади. Особлива увага приділяється вирішенню питань, поставлених в листах громадян, що потребують соціального захисту. Проводяться загальні збори мешканців в населених пунктах, зустрічі голови райдержадміністрації, його заступників, керівників управлінь та служб   з громадянами безпосередньо за місцем роботи та проживання.
                    Для зменшення кількості звернень, головою райдержадміністрації та його заступниками,   проводиться виїзний прийом громадян за місцем проживання. Для виявлення нагальних проблем, які потребують негайного вирішення, практикується така форма роботи, як «пряма лінія», у якій приймають участь голова райдержадміністрації, його заступники, керівники підприємств, установ та закладів, працівники правоохоронних органів. 
                    Керівництвом райдержадміністрації здійснюються всі необхідні заходи для практичної реалізації звернень громадян. Вживаються конкретні заходи реагування. Кожна заява не залишилася без уваги, надаються своєчасні відповіді та роз’яснення.
                     В районній газеті «Життя Білокуракинщини» та на сайті Білокуракинської РДА  висвітлюється діяльність райдержадміністрації, щодо організації роботи зі зверненнями громадян.

Про звернення громадян, що надійшли
у першому півріччі 2009 року
 
 
              Білокуракинська районна державна адміністрація, її відділи та управління, селищні та сільські ради будують свою роботу з розгляду звернень громадян та організації їх особистого прийому відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення».
 
                 За 6 місяців 2009 року до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 502 пропозиції, заяви та скарги від 893 громадян ( 186- поштою  та 316 прийнято  на особистому прийомі),  що на 224 звернень, або на 30,8% менше , ніж за відповідний період минулого року  (726).
 
                Загальна кількість звернень, що надійшли до селищних та сільських рад у першому півріччі 2009 року – 449, з них 160 звернень надійшло поштою та 289 прийнято на особистому прийомі в т.ч. 15 звернень колективних. Всього було прийнято 641 громадянин.
 
               Особисто до голови районної державної адміністрації та його заступників у першому півріччі поточного року надійшло 26 письмових та зареєстровано на особистому прийомі 27 звернень громадян , із них 12 колективних , порушено 57 питань. Всього було прийнято 252 громадянина. Кількість звернень в порівнянні з відповідним періодом минулого року зменшилася майже на   37 %.
 
              Різні питання, у зверненнях, порушувалися громадянами, але найчастіше люди зверталися з питань соціального захисту, комунального та дорожнього господарства, сільського господарства та транспорту.
 
              В районі склалася певна система роботи зі зверненнями громадян, створені необхідні умови для реалізації конституційних прав громадян на звернення до органів влади. Особлива увага приділяється вирішенню питань, поставлених в листах громадян, що потребують соціального захисту. Проводяться загальні збори мешканців в населених пунктах, зустрічі голови райдержадміністрації , його заступників , керівників управлінь та служб   з громадянами безпосередньо за місцем роботи та проживання.
 
              Для оперативного реагування на скарги і пропозиції мешканців району в райдержадміністрації встановлено цілодобове чергування відповідних працівників, які ведуть облік звернень за телефоном і підтримують зв’язок з усіма службами району.
              З метою вирішення проблем громадян у грудні 2008 року розпочато реалізацію проекту «Громадська експертиза», спрямованого на розробку механізму соціально-економічного моніторингу та «зворотного зв’язку».
 

                 В районній газеті «Життя Білокуракинщини» систематично висвітлюється діяльність райдержадміністрації, щодо організації роботи зі зверненнями громадян.

 


 

 

 

Про роботу із зверненнями громадян,
що надійшли до голови Білокуракинської  райдержадміністрації
та органів місцевого самоврядування
за  2008  року
 
 
               На виконання вимог Указу Президента України „Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення” райдержадміністрацією проведена певна робота, спрямована на створення необхідних умов для реалізації прав громадян на звернення, усунення недоліків у цій сфері діяльності.
 
               Головою районної державної адміністрації затверджено заходи по забезпеченню виконання в районі Указу Президента України та графік прийому громадян. Згідно затвердженого графіка проводиться щоденний прийом громадян головою РДА та його заступниками.
 
                  За 2008 рік   до голови районної державної адміністрації , його заступників надійшло 61 письмове та зареєстровано на особистому прийомі 28 звернень , із них колективних – 19 та 2 повторних , порушено 91 питання . Всього було прийнято  1241 громадянин . З приводу повторних звернень:  обґрунтовані  відповіді  були надані  своєчасно, але зміст відповідей заявників не  задовольнив , тому до РДА надійшли  повторні  звернення  з  одних і тих же питань,  що були порушені  раніше , приватизація квартири, яку вважають службовою  та будівництво  міста через річку на місті раніше демонтованого (збудований новий місток на відстані 150 метрів від старого ,заявника не задовольнив ).
 
                На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційних прав на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»       раз на півроку затверджується   графік особистих  виїзних прийомів громадян територіальних громад головою райдержадміністрації та його заступниками. Графіком особистого прийому громадян передбачено на місяць 2 виїзні прийоми. Крім того, активно застосовується така форма роботи, як зустрічі голови райдержадміністрації з громадами сільських рад, участь у зборах громад на території населених пунктів.
 
 2.
                     Так головою районної державної адміністрації та його заступниками  у 2008 році  проведено 21 виїзний  прийом громадян .  Було зареєстровано 66 звернень, прийнято 100 громадян та порушено 84 питання. Із них 1 повторне звернення, яке знаходилося на контролі та 14 колективних. Повторне звернення, стосовно відновлення польової дороги для прямого сполучення між с. Просторне Білокуракинського району та селами Троїцького району вирішено та знято з контролю. 
                 Розпорядженням голови районної державної адміністрації № 158 від 17.03.2008 року було утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян.  За 2008 рік комісія провела 9 засідань ,  було розглянуто 9  питань.
                  Питання про зверненнях громадян знаходиться на постійному контролі у голови райдержадміністрації та розглядається на апаратних нарадах.
                 На додатковому контролі  у голови райдержадміністрації  на теперішній час залишилося  3 звернення. Із них 2 звернення з питань житлово-комунального та дорожнього господарства, 1 – охорона навколишнього природного середовища. Всі ці звернення знаходяться в стадії виконання. Для їх остаточного вирішення необхідно додатковий час, а також значні фінансові кошти.
               Загальна кількість звернень, що надійшли до селищних та сільських рад у 2008 році – 1103 , з них 404 звернення надійшло поштою та  699   було зареєстровано на особистому прийомі, в тому числі 37  звернення колективних. Всього було прийнято 1348 громадян.   
                 В порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість звернень, як до голови райдержадміністрації, його заступників так і до органів місцевого самоврядування збільшилася. До голови райдержадміністрації у 2008 році в порівнянні з 2007 роком кількість звернень збільшилася на 19%, до голів селищних та сільських рад – на 16%.
              За 2008 рік в обласній державній адміністрації зареєстровано 36 звернення громадян з Білокуракинського району . Із них 14   звернень повернулося на розгляд за місцем проживання заявників. Питання порушено різні: приватизація квартири, надання матеріальної допомоги на придбання житла, ремонт моста, земельне питання та надання допомоги в виділенні житла. На всі звернення своєчасно була надана обґрунтована відповідь.
               Різні питання порушувалися громадянами , але найчастіше люди зверталися з житлових питань, з питань соціального захисту, комунального та дорожнього господарства, сільського господарства та  повернення грошових заощаджень. На всі питання з якими зверталися громадяни, своєчасно були надані відповіді та роз’яснення, за необхідності вирішувалися за місцем проживання заявника.
          З метою розширення юридичних консультацій, надання методичної та практичної допомоги сільським жителям, малозабезпеченим верстам населення та особам пільгових категорій проводяться „виїзні дні”, сходи громадян за місцем проживання. Все це організовується  для того, щоб з’ясувати та усунути причини, які призводять до звернень громадян, та вирішити їх на місцях.  В цих заходах приймають участь заступники голови
райдержадміністрації, керівники підприємств, установ та організацій, начальники відділів та управлінь.
             Керівництвом райдержадміністрації здійснюються всі необхідні заходи для практичної реалізації звернень громадян. Для зменшення надходжень звернень, як на місцях, так і до органів вищого рівня влади, районна державна адміністрація запроваджує нові форми та методи роботи з населенням району.
             Незважаючи на деякі досягнуті позитивні результати в організації особистого прийому громадян, ця робота потребує подальшого удосконалення. Необхідно підвищити персональну відповідальність посадових осіб за якісний і своєчасний розгляд звернень громадян, приділити особливу увагу реальному вирішенню звернень пенсіонерів, ветеранів війни, інвалідів, багатодітних сімей та інших громадян, що потребують особливої підтримки та соціального захисту.
||
Білокуракинська районна державна адміністрація
92200, Україна, смт.Білокуракине, пл.Горького, 6
Тел./факс (06462) 2-13-98
Веб-сайт: http://bk.loga.gov.ua
E-mail: rga@bk.lg.ukrtel.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.bk.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Білокуракинська РДА